TTT-lehdellä on 16 000 lukijaa
- 98 % on tyytyväisiä lehteen, erittäin tyytyväisiä 31 %.
- 85 % pitää lehteä ja sen uutiskirjettä alan tärkeimpänä tietolähteenä.
- 78 % lukijoista toimii työsuojelutehtävissä.
- 12 % teki itsenäisesti hankintapäätöksiä, 34 % osallistui päätöksiin ryhmässä ja 28 % suositteli tai valmisteli hankintoja.
- 71 % vastaajista saa lehden mainoksista hyödyllistä tietoa.
- TTT-lehti on ajankohtainen, monipuolinen, luotettava ja käytännönläheinen.
Lukijatutkimus 11/2020, vastaajia 980 kpl, toteutus JHelske Research.
TTT-lehden uutiskirjeellä on 10 000 tilaajaa
- Uutiskirjeen ja suorapostitusten keskimääräinen avausprosentti on 28 %.
- 83 % on erittäin tai melko tyytyväinen uutiskirjeeseen.
- 84 % uutiskirjeen saajista toimii työsuojelutehtävässä, 11 % henkilöstöhallinnossa ja 3,4 % työterveyshuollossa.
- 98 % on kiinnostunut työhyvinvoinnista, 94 % työterveydestä ja 92 % työturvallisuudesta ja työsuojelusta.
Uutiskirjeen mainosten kiinnostavuus
- 80 % tapahtumat ja koulutus
- 75 % terveyden ja hyvinvoinnin palvelut
- 74 % vapaa-ajan virkistys
- 54 % muut turvatuotteet
- 53 % jalkineet
- 50 % muut suojaimet
Uutiskirjetutkimus 2019, vastaajia 2 062 kpl, toteutus JHelske Research.
Etsitkö työntekijää?
Löydä työturvallisuus- ja HSE-päälliköt, HR-ammattilaiset sekä työterveyshuollon ja työhyvinvoinnin ammattilaiset TTT-lehden ja sen uutiskirjeen lukijoista. Tutustu mahdollisuuksiin!
Mediamyynti
Jaana Koivisto
040 770 3043
jaana.koivisto@tttlehti.fi


