Kaupalliset artikkelit

Kaupalliset artikkelit antavat mahdollisuuden kertoa mainoksia tarkemmin tuotteista, palveluista ja organisaatiosta. Lehdessä ne tutkitusti huomataan mainoksia paremmin.

Painetussa ja digilehdessä

  • Aukeama 4 600 €, avaimet käteen 5 300 €
  • Sivu  2 800 €, avaimet käteen 3 400 €
  • 1/2 sivua 1 850 €

Kaupallinen avaimet käteen -artikkeli sisältää toimittajan tekemän haastattelun ja kirjoitustyön, editoinnin ja julkaisun sekä materiaalin käyttöoikeuden julkaisun jälkeen.

Sähköinen näkyvyys nettisivulla ja nostoina uutiskirjeissä

  • 1 750 €, avaimet käteen 2 600 €
Hinta sisältää seurantaraportin.
Kaikkiin hintoihin lisätään alv 24 %. Mediatoimistoalennus -10 % ei koske sähköisiä mainosratkaisuja.
Katso esimerkki kaupallisesta artikkelista.

Mediamyynti

Jaana Koivisto
040 770 3043
jaana.koivisto@tttlehti.fi

Painettu ja digilehti

TTT-lehteä lukevat työturvallisuus- ja HSE-päälliköt, HR-ammattilaiset sekä työterveyshuollon ja työhyvinvoinnin ammattilaiset.

Uutiskirje

Uutiskirje tavoittaa työhyvinvoinnin, HR-, työterveyden ja työsuojelun ammattilaiset. Uutiskirjeellämme on 12 000 tilaajaa.

Räätälöity suorapostitus

Suorapostitus on erinomainen väline rekrytointeihin, koulutuksiin, tapahtumiin, tuotemarkkinointiin ja uutuustuotteiden lanseeraukseen. Sen saa sähköpostiinsa 12 000 uutiskirjeemme tilaajaa.

Kaupalliset artikkelit

TTT-lehden kaupalliset artikkelit painetussa ja/tai verkkosivuilla tarjoavat mahdollisuuden kertoa mainoksia tarkemmin tuotteista, palveluista ja yrityksestä.

Verkkosivusto

Mainosta bannereiden ja kaupallisten artikkeleiden avulla. Tällä sivustolla on liki 160 000 kävijää ja 290 000 katselua vuodessa. Kesäaika poislukien sivuillamme on kuukausittain yli 15 000 kävijää ja 27 000 katselua.

Rekrytointi

Löydä työturvallisuus- ja HSE-päälliköt, HR-ammattilaiset sekä työterveyshuollon ja työhyvinvoinnin ammattilaiset TTT-lehden ja sen uutiskirjeen lukijoista.

Tilaa uutiskirje