Tietoa mainostajalle

Tällä sivustolla on 8 400 kävijää ja 16 000 katselua kuukaudessa. Keskimääräinen printtilehden painos oli 4 000 kpl vuonna 2023. Osa tilaajista lukee pelkkää sähköistä lehteä, jossa lehden mainokset myös näkyvät.

TTT-lehdellä on 17 000 lukijaa

  • 98 % on tyytyväisiä lehteen, erittäin tyytyväisiä 31 %.
  • 85 % pitää  lehteä ja sen uutiskirjettä alan tärkeimpänä tietolähteenä.
  • 78 % lukijoista toimii työsuojelutehtävissä.
  • 12 % teki itsenäisesti hankintapäätöksiä, 34 % osallistui päätöksiin ryhmässä ja 28 % suositteli tai valmisteli hankintoja.
  • 71 % vastaajista saa lehden mainoksista hyödyllistä tietoa.
  • TTT-lehti on ajankohtainen, monipuolinen, luotettava ja käytännönläheinen.

Lukijatutkimus 11/2020, vastaajia 980 kpl, toteutus JHelske Research.

TTT-lehden uutiskirjeellä on 12 000 lukijaa

  • Uutiskirjeen ja suorapostitusten keskimääräinen avausprosentti on 28 %.
  • 83 % on erittäin tai melko tyytyväinen uutiskirjeeseen.
  • 84 % uutiskirjeen saajista toimii työsuojelutehtävässä, 11 % henkilöstöhallinnossa ja 3,4 % työterveyshuollossa.
  • 98 % on kiinnostunut työhyvinvoinnista, 94 % työterveydestä ja 92 % työturvallisuudesta ja työsuojelusta.

Uutiskirjeen mainosten kiinnostavuus

  • 80 % tapahtumat ja koulutus
  • 75 % terveyden ja hyvinvoinnin palvelut
  • 74 % vapaa-ajan virkistys
  • 54 % muut turvatuotteet
  • 53 % jalkineet
  • 50 % muut suojaimet

Uutiskirjetutkimus 2019, vastaajia 2 062 kpl, toteutus JHelske Research.

Etsitkö työntekijää?

Löydä työturvallisuus- ja HSE-päälliköt, HR-ammattilaiset sekä työterveyshuollon ja työhyvinvoinnin ammattilaiset  TTT-lehden ja sen uutiskirjeen lukijoista. Tutustu mahdollisuuksiin!

Mediamyynti

Jaana Koivisto
040 770 3043
jaana.koivisto@tttlehti.fi

Mainostajamme ovat tyytyväisiä näkyvyyteen

Teemme pitkäjänteistä yhteistyötä monien mainostavien asiakkaidemme kanssa. Mainonnan välineitämme ovat uutiskirjeet, suorapostitukset, kaupalliset artikkelit ja bannerit.

”Olemme tehneet pitkäjänteisesti antoisaa yhteistyötä TTT-lehden kanssa. Uutis- ja suorakirjeen sekä lehden kautta olemme saaneet jaettua uusinta tietoa työergonomiaratkaisuistamme ja solmittua tärkeitä suhteita työterveysalan ammattilaisiin. Medianäkyvyys on tullut entistä tärkeämmäksi keinoksi tuoda esille ratkaisujamme, kuten etätyön ergonomiaa. Tavoitteenamme on tuoda työhyvinvointia kaikkiin työympäristöihin, myös kotiin.”
– Toimitusjohtaja Lucas Lönnqvist, ErgoFinland Oy

”Suorapostitukset ovat tuoneet meille hyvää näkyvyyttä oman alamme asiakkaiden keskuudessa. TTT-lehden lukijat ovat olleet kiinnostuneita koulutuksistamme ja myös digitaalisista palveluistamme.”
– Toimitusjohtaja Tero Roivainen, Suomen Ensiapukoulutus Oy

Tilaa uutiskirje