Uutiskirjetutkimus

Työ Terveys Turvallisuus -lehden uutiskirjeestä 4/2019 toteutettuun lukijatutkimukseen vastasi 2 062 lukijaa. Uutiskirjeellämme on yli 12 000 aktiivista lukijaa.

Tyytyväisyys ja lukutavat

  • 83 % vastaajista on erittäin tai melko tyytyväinen TTT-lehden uutiskirjeeseen. 11,5 % ei osaa sanoa. Tyytymättömien osuus vastaajista oli 5 %.
  • 81 % vastaajista lukee vähintään joka toisen uutiskirjeen, reilu puolet jokaisen uutiskirjeen.
  • 94 % klikkaa vähintään yhteen artikkeliin, 15 % vähintään kolmeen artikkeliin saadakseen lisätietoa aiheesta.
  • Yhtä uutiskirjettä ja sen artikkeleita luetaan keskimäärin 8,7 minuuttia.
  • 88 % lukee uutiskirjeen työpaikallaan tai työmatkan aikana.
  • Kolmannes jakaa tietoa uutiskirjeestä vähintään silloin tällöin esimerkiksi työkavereilleen somen kautta.

Aiheiden kiinnostavuus

  • 98 % on kiinnostunut työhyvinvoinnista, 94 % työterveydestä ja 92 % työturvallisuudesta ja työsuojelusta.
  • 86 % on kiinnostunut työhyvinvoinnin ja työn kehittämisen koulutuksista, 75 % työsuojelukoulutuksesta ja 50 % työterveysalan koulutuksesta.

Mainosten kiinnostavuus

  • 80 % tapahtumat ja koulutus
  • 75 % terveyden ja hyvinvoinnin palvelut
  • 74 % vapaa-ajan virkistys
  • 54 % muut turvatuotteet
  • 53 % jalkineet
  • 50 % muut suojaimet

”Erilaisista tuotteista on kiva saada tietoa liittyen ergonomiaan. Toimistotyö meillä se olennainen, joten tietoa sen aiheuttamien haittojen ehkäisyyn tai avuksi niihin. Puhtaasti mainosmaisten tekstien lisäksi tarinallinen kerronta ”mulla/meillä oli tällainen ongelma, sitten keksittiin tämä tuote, nyt tilanne on parempi tavalla x mitattuna” (joku konkreettinen ongelma, ratkaisu, ja miten muutos näkyy mitattavasti).”

Mainosten huomaaminen uutiskirjeestä

  • 37–47 % muisti nähneensä yläbannerit.
  • 33 % muisti nähneensä rekrytointimainoksen.
  • 21 % muisti nähneensä kaupallisen artikkelin mainoksen.

Bannereiden huomaaminen nettisivulta

  • Ylimmäisen bannerin muisti nähneensä 26 % vastaajista, jotka olivat käyneet sivustolla.
  • Seuraavan bannerin muisti nähneensä 12 % vastaajista, jotka olivat käyneet sivustolla.

Vastaajien tiedot

  • 84 % vastaajista toimii työsuojelutehtävässä, 11 % henkilöstöhallinnossa ja 3,4 % työterveyshuollossa.
  • 55 % osallistuu hankintapäätöksiin yksin tai yhdessä muiden kanssa.
  • 29 % on työpaikassa, jossa on yli 200 työntekijää.
  • 27 % on työpaikassa, jossa on 50–199 työntekijää.
  • 21 % on työpaikassa, jossa on 20–49 työntekijää.
  • 22 % on alle 20 hengen työpaikassa.

Lukijatutkimuksen toteutti JHelske Research keväällä 2019.

 

Työpaikkailmoitukset ovat osa palveluamme

Uutiskirjeemme ja kotisivun Avoimet työpaikat -palsta tavoittavat erityisesti työsuojelupäälliköt ja erilaiset työhyvinvoinnin asiantuntijat. Toimitamme asiakkaalle raportin ilmoituksen näkyvyydestä.

Lue myös: Lukijatutkimus

Ota yhteyttä mediamyyntiimme!

Jaana Koivisto
jaana.koivisto@tttlehti.fi
Puh. 040 770 3043

TTT-lehti

TTT-lehteä lukevat työturvallisuus- ja HSE-päälliköt, HR-ammattilaiset sekä työterveyshuollon ja työhyvinvoinnin ammattilaiset.

Uutiskirje

Uutiskirje tavoittaa työhyvinvoinnin, HR-, työterveyden ja työsuojelun ammattilaiset. Uutiskirjeellämme on 11 000 tilaajaa. Avausprosentti on keskimäärin 34.

Räätälöity suorapostitus

Suorapostitus on erinomainen väline rekrytointeihin, koulutuksiin, tapahtumiin, tuotemarkkinointiin ja uutuustuotteiden lanseeraukseen. Sen saa sähköpostiinsa 11 000 uutiskirjeemme tilaajaa.

Kaupalliset artikkelit

TTT-lehden kaupalliset artikkelit painetussa ja/tai verkkosivuilla tarjoavat mahdollisuuden kertoa mainoksia tarkemmin tuotteista, palveluista ja yrityksestä.

Verkkosivusto

Mainosta bannereiden ja kaupallisten artikkeleiden avulla. Tällä sivustolla on 8 100 eri kävijää ja 14 600 katselua kuukaudessa.

Rekrytointi

Löydä työturvallisuus- ja HSE-päälliköt, HR-ammattilaiset sekä työterveyshuollon ja työhyvinvoinnin ammattilaiset TTT-lehden ja sen uutiskirjeen lukijoista.

Tilaa uutiskirje