Tyytyväisyys ja lukutavat
83 % vastaajista on erittäin tai melko tyytyväinen TTT-lehden uutiskirjeeseen. 11,5 % ei osaa sanoa. Tyytymättömien osuus vastaajista oli 5 %.
81 % vastaajista lukee vähintään joka toisen uutiskirjeen, reilu puolet jokaisen uutiskirjeen.
94 % klikkaa vähintään yhteen artikkeliin, 15 % vähintään kolmeen artikkeliin saadakseen lisätietoa aiheesta.
Yhtä uutiskirjettä ja sen artikkeleita luetaan keskimäärin 8,7 minuuttia.
88 % lukee uutiskirjeen työpaikallaan tai työmatkan aikana.
Kolmannes jakaa tietoa uutiskirjeestä vähintään silloin tällöin esimerkiksi työkavereilleen somen kautta.
Aiheiden kiinnostavuus
98 % on kiinnostunut työhyvinvoinnista, 94 % työterveydestä ja 92 % työturvallisuudesta ja työsuojelusta.
86 % on kiinnostunut työhyvinvoinnin ja työn kehittämisen koulutuksista, 75 % työsuojelukoulutuksesta ja 50 % työterveysalan koulutuksesta.
Mainosten kiinnostavuus
80 % tapahtumat ja koulutus
75 % terveyden ja hyvinvoinnin palvelut
74 % vapaa-ajan virkistys
54 % muut turvatuotteet
53 % jalkineet
50 % muut suojaimet
”Erilaisista tuotteista on kiva saada tietoa liittyen ergonomiaan. Toimistotyö meillä se olennainen, joten tietoa sen aiheuttamien haittojen ehkäisyyn tai avuksi niihin. Puhtaasti mainosmaisten tekstien lisäksi tarinallinen kerronta “mulla/meillä oli tällainen ongelma, sitten keksittiin tämä tuote, nyt tilanne on parempi tavalla x mitattuna” (joku konkreettinen ongelma, ratkaisu, ja miten muutos näkyy mitattavasti).”
Mainosten huomaaminen uutiskirjeestä
37–47 % muisti nähneensä yläbannerit.
33 % muisti nähneensä rekrytointimainoksen.
21 % muisti nähneensä kaupallisen artikkelin mainoksen.
Bannereiden huomaaminen nettisivulta
Ylimmäisen bannerin muisti nähneensä 26 % vastaajista, jotka olivat käyneet sivustolla.
Seuraavan bannerin muisti nähneensä 12 % vastaajista, jotka olivat käyneet sivustolla.
Vastaajien tiedot
84 % vastaajista toimii työsuojelutehtävässä, 11 % henkilöstöhallinnossa ja 3,4 % työterveyshuollossa.
55 % osallistuu hankintapäätöksiin yksin tai yhdessä muiden kanssa.
29 % on työpaikassa, jossa on yli 200 työntekijää.
27 % on työpaikassa, jossa on 50–199 työntekijää.
21 % on työpaikassa, jossa on 20–49 työntekijää.
22 % on alle 20 hengen työpaikassa.
Lukijatutkimuksen toteutti JHelske Research keväällä 2019.
Referenssit
Teemme pitkäjänteistä yhteistyötä monien mainostavien asiakkaidemme kanssa.
”Uutiskirjeet ja bannerimainonta ovat tuoneet meille hyvää näkyvyyttä oman alamme asiakkaiden keskuudessa. Kaupallinen yhteistyö TTT-lehden kanssa oli myös mainio tapa laajentaa tietoisuutta markkinoilla liittyen uusiin työturvallisuuden digitaalisiin palveluihimme.” – Toimitusjohtaja Tero Roivainen, Suomen Ensiapukoulutus Oy
Työpaikkailmoitukset ovat osa palveluamme. Uutiskirjeemme ja kotisivun Avoimet työpaikat -palsta tavoittavat erityisesti työsuojelupäälliköt ja erilaiset työhyvinvoinnin asiantuntijat. Toimitamme ilmoittajalle raportin ilmoituksen näkyvyydestä.
”Kiitos raporttitiedoista! Rekry näyttää herättäneen hyvin kiinnostusta, ja olemme saaneet paljon hyviä hakemuksia tehtävään. Kiitoksia avustanne, olemme todella tyytyväisiä lopputulokseen.” – HR-assistentti Liisa Toivonen, rekrytointi ja työnantajaviestintä, Lidl
TTT mediakortti 2022 uutiskirje
Ota yhteyttä mediamyyntiimme!
Jaana Koivisto
jaana.koivisto@tttlehti.fi
Puh. 040 770 3043
Mitä mieltä? Kommentoi!